• چ. اکتبر 23rd, 2024

دولت انتاریو وام هایی را که در دوره کووید19 به پزشکان استان پرداخته بود بازپس می گیرد

Doctor sitting at desk and writing a prescription for her patient

پزشکان انتاریو که در طول همه‌گیری کووید-19 وام‌هایی از استان دریافت کرده‌اند تا هزینه‌های افزایش‌یافته و ضررهای درآمدی ناشی از حجم کمتر بیماران را جبران کنند، اکنون یک سال فرصت دارند تا این مبالغ را بازپرداخت کنند.

دولت انتاریو در یادداشتی که روز جمعه برای انجمن پزشکی انتاریو منتشر شد، برنامه هایی را برای بازپرداخت این پول ارائه کرد. این استان گفت که بازپس گیری بیش از 521 میلیون دلار از پرداخت‌های وام معوق از برنامه پیش‌پرداخت کووید-19 به منظور تأمین بودجه سایر اولویت‌ها «بسیار حیاتی» است.

ترکیبی از نرخ پایین ابتلا به کووید-19 و جذب قوی واکسن در سراسر استان نشان می‌دهد که زمان مناسبی برای «گذر به وضعیت پس از همه‌گیری» است.

در این یادداشت آمده است: «زمانی که این برنامه را معرفی کردیم، واضح بود که این وام ها باید بازپرداخت شود، همانطور که در مورد هر وامی اینطور است. این بودجه برای اولویت‌های مهمی مانند گسترش دسترسی به مراقبت‌های اولیه، مراقبت‌های خانگی، خدمات سلامت روان و کاهش زمان انتظار برای جراحی‌ها و روش‌های کلیدی حیاتی است.»

این استان برنامه پیش پرداخت کووید-19 را در آوریل 2020 راه اندازی کرد تا پیش پرداخت های خودکار ماهانه را به پزشکان با نرخ هایی معادل 70 درصد از درآمد متوسط آنها ارائه کند.

از ابتدای ماه آینده، وزارت بهداشت این پول را با کسر دستمزد از پرداخت‌های ماهانه OHIP پزشکان در یک دوره یک ساله، به جای جدول زمانی پنج ماهه اولیه که ابتدا پیشنهاد کرده بود، پس می‌گیرد.

News Editor
Author: News Editor