• چ. اکتبر 23rd, 2024

بهترین عکس‌های خبری بین‌المللی

در هفته‌ای که گذشت جهان شاهد رویدادهای تلخ و شیرینی بود. در این مطلب گلچینی از بهترین عکس‌های خبری بین‌المللی ثبت شده تا تاریخ ٢٠ ژوئن ٢٠٢٣ را مشاهده خواهید کرد.

عکس‌های خبری بین‌المللی

  1. هنرمندی با لباس ماهاکالی، الهه زمان و مرگ هندو، در حال اجرا در طول جشنواره بونالو در معبدی در حیدرآباد، شهری در جنوب هند

عکس‌های خبری بین‌المللی

  1. خانه‌ای پر از گل و لای، پس از بالا آمدن آب رودخانه یامونا که در دهلی نو منجر به سیل شد.

عکس‌های خبری بین‌المللی

  1. شرکت کنندگان به مناسبت رویداد «Yamaboko Junkō»، یک فعالیت مهم در طول فستیوال Gion، یک ارابه غول پیکر را در خیابان‌های کیوتو می‌کشند. این جشنواره که یکی از مشهورترین جشنواره‌های ژاپن است، هر ساله در ماه جولای برگزار می‌شود.

کشور مونته نگرو عکس‌های خبری بین‌المللی

  1. مقامات مونته نگرو به دلیل موج گرمایی که در حال حاضر بخش‌هایی از این کشور از جمله پادگوریتسا را درنوردیده، در پایتخت که دمای آن به ۴٠ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، هشدار قرمز اعلام کرده‌اند.

خیابان‌های حیدرآباد در جنوب هند عکس‌های خبری بین‌المللی

  1. مردی در حال رانندگی با موتورسیکلت در خیابان‌های حیدرآباد در جنوب هند، در جریان باران موسمی در حالی که دو فرزندش را با کیسه‌های پلاستیکی پوشانده، در حال گذر است.

فرانسه عکس‌های خبری بین‌المللی

  1. در سواحل Sangatte، در شمال فرانسه، مهاجران پیش از عبور از یک کانال انگلیسی برای رسیدن به بریتانیا، روی یک قایق بادی سوار هستند.

پلیس ملی کلمبیا

  1. پلیس ملی کلمبیا و نیروهای امدادی در محل رانش زمین در شهرداری کویتامه مشغول کار بوده و به جستجوی بازماندگان می‌پردازند. به گفته مقامات، رانش زمین ناشی از باران‌های شدید، دست کم ١۵ کشته و  ١٣ مفقود برجای گذاشته و همچنین بسیاری از خانه‌ها را ویران کرده است.

بنیامین نتانیاهو

  1. در تل آویو، مردم در مقابل وزارت دفاع اسرائیل در روز مقاومت ملی صف کشیده‌اند تا اصلاحات قضایی نخست وزیر بنیامین نتانیاهو و دولت ائتلاف ملی گرای او را محکوم کنند.

باشگاه قایقرانی چانگی در سنگاپور

  1. غروب خورشید در پشت اسکله باشگاه قایقرانی چانگی در سنگاپور

رود نیل عکس‌های خبری بین‌المللی

  1. برخی در حال آبتنی و برخی دیگر در سایه: در سواحل رود نیل در حومه قاهره در مصر، ساکنان برای خنک شدن در طول موج گرماف هر کاری که می‌توانند انجام می‌دهند.

رئیس جمهور نیکاراگوئه عکس‌های خبری بین‌المللی

  1. حامیان رئیس جمهور نیکاراگوئه، «دانیل اورتگا»، شور و شوق خود را برای چهل و چهارمین سالگرد انقلاب نیکاراگوئه در ماناگوئه در خیابان‌ها به نمایش می‌گذارند.

کریستین چاریس

  1. «کارمن آرویو»، ۵۶ ساله، مادر کریستین چاریس جوان، که گفته می‌شود توسط اعضای نیروهای گارد ویژه در سال ٢٠١٩ اعدام شد، در مقابل یک نقاشی دیواری در محله پرجمعیت پتره در کاراکاس صحبت می‌کند. این نقاشی دیواری که آخر هفته گذشته رونمایی شد به یاد صدها قربانی اعدام های فراقانونی در محله‌های فقیر نشین ونزوئلا کشیده شده است.

فینیکسِ آریزونا

  1. موج گرما در فینیکسِ آریزونا. حدود ساعت ٣ بعد از ظهر در این منطقه، دمای هوا نزدیک به ۴٧.٢ درجه سانتیگراد اعلام شد.

بوفالو عکس‌های خبری بین‌المللی

  1. بوفالوها به دنبال باران‌های شدید در ماتورا، هند، از خیابانی پرآب عبور می‌کنند.

رمِ ایتالیا عکس‌های خبری بین‌المللی

  1. یک خانم با یک بادبزن در مرکز شهر رمِ ایتالیا از خود در برابر آفتاب سوزان محافظت می‌کند.

نیروهای روسی در جنگ اوکراین

  1. نمایی از مرکز یادبود قربانیان نیروهای روسی در بوچای اوکراین، که محل قتل عام غیرنظامیان بین فوریه و مارس ٢٠٢٢ در مسکو بود.

انفجار در آفریقای جنوبی

  1. انفجاری که هنوز علت آن مشخص نیست، حدود ۴٠ مجروح در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی بر جای گذاشت. «پانیازا لسوفی»، نخست‌وزیر استان گوتنگ که شامل ژوهانسبورگ و پرتوریا می‌شود، گفت: « این یک معجزه است که هیچ مرگی وجود نداشته.»

زاگربِ کرواسی عکس‌های خبری بین‌المللی

  1. در زاگربِ کرواسی، ساکنان درختانی که در اثر طوفان فرو افتاده‌اند را بلند می‌کنند.

فیلیپین عکس‌های خبری بین‌المللی

  1. کارگران فیلیپینی انواع برنج را در منطقه لوس بانوس در جنوب مانیل کشت می‌کنند.
News Editor
Author: News Editor