• چ. اکتبر 23rd, 2024

دولت کانادا در حال بازنگری مجوز شرکت‌های بزرگ تلفن همراه برای ارائه خدمات در متروی تورنتو است

وزیر صنایع فدرال کانادا به دپارتمان خود دستور داده است تا هرچه سریعتر یک فرآیند مشاوره‌ای را برای تجدید نظر در مجوز چهار شرکت اصلی مخابراتی به منظور اطمینان از پوشش تلفن همراه کاربران TTC آغاز کنند.

فرانسوا فیلیپ شامپاین روز دوشنبه بیانیه ای صادر کرد و گفت: «پیشرفت در مذاکرات محدود بوده است. علیرغم درخواست من برای انجام این کار، شرکت های مخابراتی به توافق نرسیده اند. به همین دلیل است که من شخصا برای رسیدگی به این وضعیت اقدام کرده ام.»

وزیر صنایع می گوید علاوه بر اینکه همه شرکت های مخابراتی بزرگ کانادا به رسیدن به یک راه حل هماهنگ ابراز علاقه کرده اند، دسترسی به خدمات مخابراتی قابل اعتماد و خدمات اضطراری یک موضوع ایمنی عمومی حیاتی برای مسافران در شبکه TTC است و باید اجرایی شود.

راجرز متعهد شده است که با رقبای خود همکاری کرده و سیستم ارتقا یافته ای را در دسترس سایر اپراتورهای تلفن همراه قرار دهد. در ماه مه، راجرز چارچوبی را برای دستیابی به توافق با تمام شرکت‌های بزرگ مخابراتی از جمله بل، تلوس و کبکور پیشنهاد کرد.

یکی از سخنگویان راجرز به CityNews گفت که این شرکت ارتباطاتی «برای مدرن‌سازی و گسترش شبکه قدیمی قدم برداشته است تا همه مسافران بتوانند به 911 دسترسی داشته باشند و در هر نقطه از کل سیستم مترو به 5G متصل شوند».

خانم سارا اشمیت گفت ما از همان ابتدا متعهد شدیم که با همه اپراتورها همکاری کنیم تا به موقع به شبکه بپیوندیم و ایمنی را در اولویت قرار دهیم و به این منظور چارچوبی را برای انجام یک معامله تا تابستان امسال پیشنهاد کردیم. “ما پیشنهاد دادیم اگر نتوانیم به شرایط تجاری دست پیدا کنیم، تا اوایل پاییز به بل و تلوس دسترسی به شبکه بدهیم، که بل و تلوس این پیشنهاد را نپذیرفتند.”

وی افزود ما در حالی که به انجام آنچه که برای ساکنان تورنتو و مسافران TTC مناسب است ادامه می دهیم – همکاری با TTC برای تثبیت شبکه موبایلی قدیمی، بهبود قابلیت اطمینان خدمات 911 و ارائه 5G به مسافران، در این طرح مشاوره ای شرکت خواهیم کرد.

راجرز قصد دارد تا دو سال آینده شبکه 5G را برای کل سیستم مترو بسازد.

News Editor
Author: News Editor