• چ. اکتبر 23rd, 2024

مجرم جنسی پس از چند دهه تعقیب در مونترال سر از آمریکا درآورد

پارتاسارتی کاپور یک مجرم فراری به دلیل آزار جنسی به چهار کودک در زمان فرار بین مرز کانادا و آمریکا توسط پلیس ایالات متحده دستگیر و به زندان منتقل شد.

پلیس مونترال از دستگیری «پارتاسارتی کاپور»، ۴۸ساله مجرم و متهم به آزار جنسی چهار پسر پس از چند دهه تعقیب طی یک عملیات برون مرزی خبر داد.

به گزارش سی‌تی‌وی نیوز، گفته می‌شود «کاپو» بین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۳ به پسران که بین ۷ تا ۱۴ساله بودند در خانه‌اش در کوت‌د‌نیژ حمله کرده و آن‌ها مورد آزار جنسی قرار داده است.

او اخیرا در ایالات متحده با کمک پلیس ایالات متحده و خدمات مرزی کانادا دستگیر شد.

مجرم جنسی پس از چند دهد تعقیب در مونترال سر از آمریکا درآورد

پلیس مونترال در این رابطه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است: توافق با مقامات آمریکایی به SPVM اجازه داد تا فرد بازداشت شده را در چهارم آگوست ۲۰۲۳ در نزدیکی مرز کانادا و ایالات متحده دستگیر کرده و برای حضور در دادگاه آماده کنیم.

در ادامه این مطلب آمده است: این فرد با چندین اتهام در رابطه با آزار جنسی به کودکان و تولید پورنوگرافی کودکان مواجه است اما هنوز در دادگاه ثابت نشده است. بر همین اساس به گفته پلیس او تا زمان برگزاری دادگاه بازداشت باقی خواهد ماند.

مجرم متواری به امریکا

مقامات چندین سال به دنبال کاپور بودند تا اینکه او در ژانویه ۲۰۲۰، با هویت جعلی توسط پلیس ایالات متحده در فرودگاهی در نیوجرسی دستگیر شد و بعداً به دلیل جنایات جنسی در آن کشور نیز به زندان افتاد.

این مرد بدلیل تهیه پورنوگرافی کودکان تحت تعقیب بوده بدلیل متواری شدن از کشور تحت تدابیر امنیتی بازداشت شده و تا روز دادگاه بازداشت خواهد ماند.

بنابر اعلام مرکز پایش ستاد حقوق بشر از مرکز حمایت از کودکان در کانادا حوادث مرتبط با پورنوگرافی در سال ۲۰۲۱ نسبت به سال ۲۰۲۰.۱۸ درصد و نسبت به میانگین ۵ سال قبل از آن ۳۸ درصد افزایش داشته است.

News Editor
Author: News Editor