• چ. اکتبر 23rd, 2024

انتاریو میتواند هفته آینده شاهد اولین بارش برف خود در این فصل باشد

بخشهایی از انتاریو ممکن است تا آخرهفته آینده شاهد اولین بارش برف در این فصل باشند.

بر اساس گزارش جدید شبکه هواشناسی، انتاریو به زودی سریعا از دمای تابستانی به دمای سرد پاییزی میرسد چرا که یک تغییر الگوی بزرگ در مرکز کانادا در چند روز آینده رخ خواهد داد.

این تغییر ناگهانی با پیش‌بینی‌های قبلی شبکه هواشناسی در مورد فصل پاییز مطابقت دارد، که پیش‌بینی می‌کرد سرمای استخوان سوز در ماه اکتبر (October) پیش از فصل زمستان فرا خواهد رسید.

هفته اول اکتبر دمای هوا در اکثر بخش‌های آنتاریو گرم خواهد بود به طوری که حداکثر دمای روز ۱۰ تا ۲۰ درجه بالاتر از میانگین دمای فصلی در این زمان از سال می‌باشد.

سپس با تغییر الگوی هوایی احتمالاً شاهد هوای خنک‌تری خواهیم بود و دمای تابستانی این منطقه از بین می‌رود.

اگرچه همه جوامع این استان در آخر هفته آینده شاهد اولین دانه‌های برف این فصل نخواهند بود اما نوسان قابل توجه دما در اکثر بخش‌های استان آنتاریو افت دمای شدیدی را در راه خواهد داشت.

بیشتر مناطق Cottage Country و شرق آنتاریو شاهد کاهش دمایی بین ۱۵ تا ۲۰ درجه نسبت به اوج خود در این هفته خواهند بود و جنوب آنتاریو و تورنتوی بزرگ شاهد کاهش دما بین ۱۰ تا ۱۵ درجه می‌باشد.

در حالی که حداکثر دمای روز در تورنتو از سه‌شنبه تا پنجشنبه به ۲۵ درجه می‌رسد حداکثر دمای هوا در روزهای یکشنبه و دوشنبه به طور چشمگیری کاهش می‌یابد و به ۱۲ درجه می‌رسد.

این نوسان شدید دما باعث می‌شود شمال شرقی آنتاریو احتمالاً تا آخر هفته آینده شاهد اولین بارش برف در این فصل باشد.

News Editor
Author: News Editor