• چ. اکتبر 23rd, 2024

ابزار جدید خودکار اداره مهاجرت برای سرعت بخشیدن به پردازش ورک پرمیت‌ها و ورک پرمیت‌های پس از فارغ‌التحصیلی

 اداره مهاجرت کانادا در تاریخ ۱۶ اکتبر در اپدیت خود ابزار جدیدی را برای سرعت بخشیدن به پردازش درخواست ورک پرمیت‌های داخل کانادا معرفی کرده است.

این اقدام از طریق دو ابزار خودکار اجرا می‌شود که یکی برای ورک پرمیت‌های پس از فارغ‌التحصیلی (PGWP) و دیگری برای تمام درخواست‌های ورک پرمیت داخل کاناداست.

این ابزار خودکار شبیه ابزاری است که اداره مهاجرت برای پردازش سوابق ویزیتورها، ویزای اقامت موقت، اسپانسرشیپ همسر یا شریک قانونی و درخواست پناهجویان راه‌اندازی کرده است.

این ابزار خودکار چگونه کار می‌کند؟

هر ابزار خودکاری درخواست‌ها را بر اساس سطح پیچیدگی طبقه‌بندی می‌کند و درخواست‌های روتین را برای بررسی سریع‌تر مشخص می‌کند. درخواست‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا هرگونه نقصی شناسایی شود.

ابزارها به طور کامل قوانین را بررسی می‌کنند تا از منطقی بودن و مرتبط بودن آن اطمینان حاصل کنند درخواست‌های روتین که تعیین صلاحیت خودکار دریافت می‌کنند برای تایید مستقیماً به سیستم مدیریت پرونده جهانی ارسال می‌شوند.

در مورد درخواست‌های پیچیده ابزارهای خودکار تنها در صورتی می‌توانند واجد شرایط بودن درخواست را مشخص کنند که ی پردازش سریع مورد قضاوت قرار گیرند با این حال درخواست‌های پیچیده به صورت دستی پردازش می‌شوند و به افسران مهاجرت واگذار خواهند شد.

News Editor
Author: News Editor