• چ. اکتبر 23rd, 2024

هرآنچه که باید درباره کمک هزینه مزایای کارگران کانادا در سال ۲۰۲۴ بدانید

با توجه بهافزایش نرخ  تورم کانادا، بسیاری از افرادی که تحت فشار مالی هستند، می‌توانند کمک هزینه مزایای کارگران کانادا را دریافت کنند.

ر میان چالش‌های اقتصادی فزاینده، دولت کانادا طیف وسیعی از مزایا و اعتبارات فدرال را برای ارائه حمایت خود، به ویژه برای خانواده‌هایی که با فشار مالی مواجه هستند، ارائه می‌کند. کمک هزینه مزایای کارگران کانادا (CWB) به عنوان یک اعتبار مالیاتی قابل استرداد در نظر گرفته می‌شود که برای کمک به افراد و خانواده‌های کم درآمد، که به طور فعال مشغول به کار هستند، طراحی شده است.

هرآنچه که باید درباره کمک هزینه مزایای کارگران کانادا  در سال ۲۰۲۴ بدانید

با افزایش تورم، افزایش نرخ اجاره‌بها و افزایش هزینه‌های مواد غذایی، بسیاری از خانواده‌های کانادایی که تحت فشار اقتصادی قرار دارند، به دنبال دریافت کمک مالی هستند و کمک هزینه مزایای کارگران کانادا می‌تواند برای آنها بسیار کمک کننده باشد. برای دریافت این اعتبار مالی، باید واجد شرایط بودن خود را اثبات کرده و سپس حدود  ٢۴٠٠ دلار برای خانوار یا ١۴٠٠ دلار  برای خود دریافت کنید.

 

کمک هزینه مزایای کارگران پیشرفته کانادا (ACWB) چیست؟

طبق اعلام آژانس درآمد کانادا (CRA)، مزایای کارگران کانادا یک اعتبار مالیاتی قابل استرداد است که برای کمک به افراد و خانواده‌های با درآمد کم که فعالانه مشغول به کار هستند، طراحی شده است. این کمک هزینه شامل دو جزء، یک مقدار پایه و یک مکمل ناتوانی، می‌شود. آژانس درآمد کانادا گفته است که از ژوئیه ٢٠٢٣ و بر اساس سال مالیاتی ٢٠٢٢، این کمک هزینه پیش پرداخت‌هایی معادل ۵٠٪ از این کمک هزینه را در ٣ پرداخت تحت عنوان مزایای کارگران پیشرفته کانادا به شهروندان ارائه خواهد داد.

چه کسانی واجد شرایط دریافت مزایای کارگران کانادا هستند؟

طبق اعلام آژانس درآمد کانادا (CRA)، هر فرد ممکن است حق دریافت مبلغ پایه، بخش مکمل ناتوانی یا هر دو را داشته باشید. اگر تمام شرایط زیر را داشته باشید، واجد شرایط دریافت مبلغ پایه کمک هزینه مزایای کارگران کانادا خواهید بود:

  • درآمد کاری کسب کنید و درآمد خالص شما کمتر از سطح درآمد خالص تعیین شده برای استان یا منطقه محل سکونتتان باشد.
  • در طول سال مقیم کانادا باشید.
  • تا ٣١ دسامبر ١٩ ساله یا بزرگتر باشید و یا با همسر یا شریک زندگی مشترک یا فرزندتان زندگی کنید

هرآنچه که باید درباره کمک هزینه مزایای کارگران کانادا  در سال ۲۰۲۴ بدانید

در صورت صادق بودن هر یک از این موارد، شما واجد شرایط دریافت اعتبار مزایای کارگران پیشرفته کانادا نیستید:

  • به عنوان یک دانشجوی تمام وقت در یک موسسه آموزشی تعیین شده برای تحصیل در یک دوره بیش از ١٣ هفته در سال ثبت نام کرده‌ باشید، مگر اینکه تا ٣١ دسامبر، واجد شرایط شده باشید.
  • حداقل ٩٠ روز در طول سال را در زندان یا مؤسسه‌ای مشابه محبوس بوده‌اید
  • مجبور نباشید که در کانادا مالیات بپردازید زیرا افسر یا شهروند کشور دیگری هستید، برای مثال یک دیپلمات یا یکی از اعضای خانواده یا کارمند آن شخص هستید.

در مورد مکمل ناتوانی، اگر همه شرایط زیر را داشته باشید، ممکن است واجد شرایط باشید:

  • شما واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی ناتوانی شده و فرم تایید شده T2201 و گواهی اعتبار مالیاتی معلولیت را در پرونده آژانس درآمد کانادا دارا باشید
  • درآمد خالص شما کمتر از سطح درآمد خالص تعیین شده برای استان یا منطقه محل سکونت شما است

چگونه کمک هزینه مزایای کارگران کانادا را مطالبه کنیم؟

طبق اعلام آژانس درآمد، شما می‌توانید در هنگام ارائه اظهارنامه مالیاتی، کمک هزینه حقوق کارگران کانادا را مطالبه کنید. برای درخواست این اعتبار مالی، باید مشمول یکی از موارد زیر شوید:

  • مالیات‌های خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کرده و دستورالعمل‌های موجود در نرم افزار مالیاتی تایید شده خود را دنبال کنید
  • در صورت ارسال اظهارنامه کاغذی، جدول شماره ۶ و برگه مزایای کارگران کانادا را تکمیل و ارسال کنید

هرآنچه که باید درباره کمک هزینه مزایای کارگران کانادا  در سال ۲۰۲۴ بدانید

اگر شما یا همسر واجد شرایط شما مشمول دریافت اعتبار مالیاتی از کارافتادگی و ناتوانی هستید، فرد واجد شرایط باید هم مبلغ پایه و هم مکمل ناتوانی را مطالبه کند. اگر هم شما و هم همسر واجد شرایط شما از اعتبار مالیاتی از کارافتادگی برخوردار هستید، فقط یکی از شما می‌تواند مبلغ پایه را مطالبه کند. با این حال، هر یک از شما باید به طور جداگانه مکمل ناتوانی را به واسطه جدول شما ۶ درخواست کند.

کسانی که مشمول دریافت مزایای کارگران پیشرفته کانادا هستند، باید توجه داشته باشند که پرداخت به صورت خودکار ارسال می‌شود. بنابراین نیازی به ارائه درخواست جداگانه برای دریافت پیش پرداخت نیست. هنگامی که اظهارنامه مالیات بر درآمد و مزایای خود را ارسال می‌کنید، آژانس درآمد کانادا واجد شرایط بودن شما را ارزیابی می‌کند.

اگر واجد شرایط دریافت کمک هزینه مزایای کارگران کانادا باشید، پرداخت‌های خودکار خود به خود برایتان آغاز می‌شود. برای دریافت به موقع پیش پرداخت‌ها، باید مالیات بر درآمد و اظهارنامه مزایای شما قبل از ١ نوامبر دریافت شده باشد.

چه مبلغی را می‌توانید به عنوان مزایای کارگران کانادا دریافت کنید؟

طبق اعلام آژانس درآمد کانادا، حداکثر مبلغ پایه مزایای کارگران کانادا برای افراد مجرد ۱۴۲۸ دلار است. اگر درآمد خالص تعدیل شده شما بیش از ۲۳ هزار و ۴۹۵ دلار باشد، این مبلغ به صورت پلکانی کاهش می‌یابد. اگر درآمد خالص تعدیل شده شما بیش از ۳۳ هزار دلار باشد، مبلغ پایه به شما پرداخت نمی‌شود.

حداکثر مبلغ اولیه مزایای کارگران پیشرفته کانادا برای خانواده‌ها ۲۴۶۱ دلار است. اگر درآمد خالص تعدیل شده خانواده شما بیش از ۲۶ هزار و ۸۰۵ دلار باشد، این مبلغ به صورت پلکانی کاهش می‌یابد. اگر درآمد خالص تعدیل شده خانواده شما بیش از ۴۳  هزار دلار باشد، مبلغ پایه به شما پرداخت نمی‌شود.

حداکثر مبلغ مکمل ناتوانی ۷۳۷ دلار برای افراد مجرد و خانواده‌ها است. اگر درآمد خالص تعدیل شده افراد مجرد از ۳۳ هزار دلار بیشتر شود، مکمل پرداختی کاهش می‌یابد و اگر درآمد بیش از ۳۸ هزار دلار باشد، هیچ مکملی پرداخت نمی‌شود. برای خانواده‌ها، اگر درآمد خالص خانواده تعدیل شده از ۴۳  هزار دلار فراتر رود، مبلغ مکمل کاهش می‌یابد.

تاریخ پرداخت مزایای کارگران کانادا چه زمانی است؟

مزایای کارگران کانادا در سه پرداخت جداگانه در سراسر سال ۲۰۲۴ واریز می‌شود که تاریخ‌های به شرح زیر است:

  • ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴
  • ۱۲ جولای ۲۰۲۴
  • ۱۱ اکتبر ۲۰۲۴

News Editor
Author: News Editor