• چ. اکتبر 23rd, 2024

از آنجایی که ضرب الاجل اعتصاب بامداد جمعه بدون هیچ توافقی به پایان رسید، بیش از ۹ هزار کارمند LCBO رسماً اعتصاب کردند.

به گزارش سیتی نیوز، تا زمانی که اعتصاب ادامه دارد، فروشگاه های LCBO حداقل به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود، اما بارها و رستوران‌ها، خواربارفروشی‌های دارای مجوز و Beer Store، سفارش‌های عمده خود را دریافت خواهند کرد.

اتحادیه کارکنان خدمات عمومی انتاریو (OPSEU) اعلام کرد، کارکنان روز جمعه در شعب خرده‌فروشی و انبارهای انتاریو تجمع خواهند کرد.

مدیریت LCBO در بیانیه ای گفت که از تصمیم رییس OPSEU برای آغاز این اعتصاب ناامید شده است. آنها اعلام کردند که علیرغم تمام تلاش ها، هنوز نتوانسته اند به توافقی دست یابند.

به گفته این اتحادیه، مشکل اصلی، نبود امنیت شغلی است زیرا استان انتاریو قصد دارد بازار الکل را باز کند و به همه فروشگاه های مواد غذایی و convenience store ها اجازه دهد آبجو، شراب و کوکتل‌های آماده فروشند.

رییس اتحادیه پس از پایان ضرب الاجل اعتصاب گفت، هیچ نشانه ای از حرکت از سوی دولت فورد ندیده اند. طرح فعلی می تواند منجر به از دست رفتن هزاران شغل و میلیون ها دلار درآمد عمومی شود.

آنها نخست وزیر داگ فورد را مسئول این اعتصاب می دانند.

آخرین پیشنهاد آنها شامل افزایش دستمزد 2.5 درصدی در دو سال اول قرارداد و دو درصدی در سال سوم، و همچنین تبدیل وضعیت 400 کارمند معمولی به دائمی تمام وقت و بهبود دسترسی به مزایا برای کارکنان پاره وقت بود.

News Editor
Author: News Editor