• چ. اکتبر 23rd, 2024

فروش نوشیدنی‌های الکلی در فروشگاه‌های مجاز انتاریو زودتر از موعد مقرر

دولت استانی در حال سرعت بخشیدن به طرح گسترش فروش الکل است و به فروشگاه های مواد غذایی دارای مجوز انتاریو اجازه می دهد تا از این هفته و زودتر از موعد مقرر، مشروبات الکلی (RTD) و بسته های بزرگ آبجو را بفروشند.

به گزارش رسانه های کانادا، دولت فورد با اجازه دادن به 450 فروشگاه مواد غذایی دارای مجوز برای فروش آبجو، شراب سیب و کوکتل های آماده در 18 جولای به جای آگوست، این روند را تسریع کرد.

روز یکشنبه، LCBO انتاریو اعلام کرد که در بحبوحه اعتصاب هزاران کارمند خود، از برنامه‌ خود برای باز کردن تعداد محدودی از فروشگاه‌ها صرف نظر کرده است.

 

این شرکت (LCBO) قبلاً گفته بود که اگر اعتصاب اعضا بیش از دو هفته طول بکشد، قصد دارد 32 فروشگاه را سه روز در هفته با ساعات محدود باز کند.

هفته گذشته، نخست‌وزیر داگ فورد طرحی را منتشر کرد که برای ارتباط مصرف‌کنندگان با هزاران خرده‌فروش و تولیدکنندگان محلی الکل در طول اعتصاب LCBO طراحی شده بود.

فورد تاکید کرده است که دولتش از طرح های توسعه فروش الکل عقب نشینی نمی کند و از اتحادیه خواسته است تا روی موضوعاتی مانند دستمزد، مزایا و امنیت شغلی کارکنان LCBO تمرکز کند.

اتحادیه بر این باور است که طرح فورد برای گسترش بازار فروش الکل یک تهدید برای LCBO است که منجر به از دست دادن مشاغل کارکنان خواهد شد.

News Editor
Author: News Editor