• چ. اکتبر 23rd, 2024

آشنایی با گران‌ترین خانه‌های کانادا

اگر تا به حال به بخش‌های زیبای دریاچه نیاگارا یا منطقه غربی ونکوور رفته باشید، احتمالا می‌دانید که گران‌ترین خانه‌های کانادا و  عجیب و غریب‌ترین خانه‌های کانادا در آنجا قرار دارند. از عمارت‌های بزرگی که در کناره کوه ساخته شده تا املاک شراب‌سازی وسیعی که چشم را نوازش می‌دهد، اینها تنها چند مورد از گران‌ترین خانه‌های کانادا هستند که ما قصد داریم در ادامه به آنها بپردازیم. واقعا معلوم نیست، شاید شما هم برنده لاتاری شدید و داشتن یکی از این خانه‌های میلیاردی را به واقعیت تبدیل کردید. پس با ما همراه باشید.

Oceanside Super Home

آشنایی با گران‌ترین خانه‌های کانادا

قیمت پیشنهادی: ۱۵ میلیون و ۹۸۰ هزار دلار

آدرس: خیابان Groveland، پلاک ۱۰۷۱

این خانه یکی ازگران‌ترین خانه‌های کانادا است که جز بهترین ملک‌های ونکوور غربی است که توسط شرکت Mcleod Bovell Modern Houses ساخته شده است. این غول بتنی در زمینی با شیب ملایم قرار داد که منظره بسیار خوبی از مرکز شهر ونکوور و دریا را به شما ارائه می‌دهد. پس اگر دوست دارید که هم ویو شهر و هم دریا را داشته باشید، این خانه بهترین گزینه شماست. این خانه همچنین دارای یک سقف ۲۵ فوتی، باربیکیو و یک استخر بزرگ است و کاملا شبیه عکس‌هایی است که فقط در پینترست پیدا می‌شوند.

Sprawling Winery Estate

آشنایی با گران‌ترین خانه‌های کانادا

قمیت پیشنهادی: ۲۱ میلیون دلار

آدرس: خیابان David’s Bench، دریاچه نیاگارا

این ملک شگفت‌انگیز جز لیست گران‌ترین خانه‌های کانادا قرار دارد که ۳۱ هزار فوت مربع مساحت دارد که در سال ۲۰۰۸ ساخته شده و به معنای واقعی کلمه تکه‌ای از ایتالیا است. اگر دوست دارید برای درست کردن شراب تاکستان شخصی خودتان را داشته باشید، این ملک بهترین انتخاب ممکن است. منظره فوق‌العاده این خانه درست مانند یک تلویزیون HD است که با یک لیوان شراب مخصوص تکمیل می‌شود و شما می‌توانید از آن نهایت لذت را ببرید.

The Mega Chateau

آشنایی با گران‌ترین خانه‌های کانادا

قیمت پیشنهادی: ۲۴ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۶۶ دلار

آدرس: مون ترامبلانت، کبک

اگر سرمایی هستید، این خانه برای شما ۱۷ شومینه دارد که هیچ جای نگرانی باقی نمی‌گذارد. شما در واقع می‌توانید بیش از دو هفته را در کنار یک شومینه متفاوت بگذارنید، بله، ثروت چنین طعمی دارد. اگر شاه لوئی چهاردهم فرانسه زنده بود احتمالا این خانه که در لیست گران‌ترین خانه‌های کانادا قرار دارد  را برای خودش می‌کرد چون حتی سنگ‌های این خانه هم قیمت‌ سرسام‌آوری دارند که آن را فقط برای چنین افرادی قابل دسترسی می‌کند. تمام اتاق‌های این خانه رو به دریاچه هستند. بنابراین، زمانی که پیتزا سفارش داده‌اید و منتظر غذایتان هستید، مجبورید از این منظره لذت ببرید. البته تا صحبت از پیتزا شده، باید اضافه کنیم که این خانه یک تنور مخصوص پیتزا هم دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن خودتان پیتزا درست کنید. قیمت این خانه تا سال ۲۰۱۸، ۲۲ میلیون دلار بود، اما اخیرا افزایش پیدا کرده است.

Equestrian Estate

آشنایی با گران‌ترین خانه‌های کانادا

قیمت پیشنهادی: ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار

آدرس: Fisher Creek، Foothills County، آلبرتا

این خانه در یک محله فوق‌العاده زیبا در آلبرتا واقع شده و یک مزرعه ۴۸۰ هکتاری دارد. جالب است بدانید که این ملک در مجموع ۲۳ اتاق خواب و ۴۳ حمام دارد، بنابراین اگر خانواده پرجمعیتی داشته باشید هیچ مشکلی نخواهید داشت. اسطبل داخلی این خانه به شما اجازه می‌دهد که هر زمانی که دوست داشتید و بدون توجه به آب و هوا کانادا سوارکاری کنید و نگران برف و باران نباشید. زندگی در این خانه که جز گران‌ترین خانه‌های کانادا می‌باشد درست مانند بهشت برینی می‌ماند که در فقط کتاب‌ها خوانده‌ایم.

Mountainside Mansion

آشنایی با گران‌ترین خانه‌های کانادا

قیمت پیشنهادی: ۳۹ میلیون دلار

آدرس: بریتیش کلمبیا، ویسلر، خیابان استونبریج، پلاک ۵۴۶۲

این شاهکار معماری که درست در دل کوه ساخته شده مناظر بسیار خیره‌کننده‌ای از دریاچه و دامنه کوه‌های ویسلر و بلککامب دارد. جالب است بدانید که استخر این خانه با خود ملک ۸۲ دقیقه فاصله دارد و همچنین دارای اتاق شرابی است که آن را به یک انتخاب فوق‌العاده برای خرید خانه در کانادا تبدیل می‌کند.

News Editor
Author: News Editor