• چ. اکتبر 23rd, 2024

اسکی‌بازان، دیگر نیازی نیست برای این ورزش هیجان انگیز تا زمستان صبر کنید. یک پیست اسکی در کبک درهای خودر را در تابستان گرم به روی داوطلبان اسکی باز خواهد کرد.

یک پیست اسکی در کبک مدت‌ها قبل از بارش اولین دانه‌های برف، دامنه‌های خود را به روی علاقمندان باز می‌کند، اما شرایط پیست با آنچه که اکثر اسکی‌بازان به آن عادت کرده‌اند کمی متفاوت است.

شهر مونت ترامبلانت در کبک، اسکی تابستانی را به جاذبه‌های گردشگری خود اضافه کرده است و این یعنی شما می‌توانید در گرمای آگوست نیز از اسکی کردن لذت ببرید.

شاید زمینِ طبیعی، پیست تازه و مناسبی نباشد، اما سطح مصنوعی آن برای تمرین مهارت‌ها یا برای مبتدیان گزینه خوبی است. همچنین این فعالیت تنها یک راه سرگرم کننده برای بیرون آمدن از خانه در تابستان امسال و امتحان کردن تجربه‌های جدید است.

برای استفاده از این پیست اسکی در کبک نیازی نیست که مدت زیادی را منتظر بمانید، زیرا مناطق اسکی تابستانی در  ١٨ آگوست افتتاح می‌شوند و تا  ۴ سپتامبر هر روز از ساعت ١٠ صبح تا ٩ شب به فعالیت ادامه خواهند داد.

از ۵ سپتامبر تا ١۵ اکتبر نیز، پیست اسکی در کبک فقط در تعطیلات آخر هفته از ساعت ١٠ صبح تا ١٨ بعد از ظهر باز خواهند بود.

پیست اسکی در کبک

حتی می‌توانید در یک آخر هفته به آنجا سفر کنید و زمانی را به قدم زدن در اطراف دهکده زیبای این منطقه نیز اختصاص دهید.

شاید این تابستان زمان مناسبی برای یادگیری این ورزش باشد، زیرا هزینه اجاره تجهیزات همراه با ورودی محاسبه می‌شود و دیگر نیازی به پرداخت اضافه نخواهد بود. البته می‌توانید وسایل خود را نیز به همراه بیاورید، اما در این صورت هزینه‌ها تغییری نخواهد کرد.

علاوه بر این، وب‌سایت مونت ترامبلانت می‌گوید که مربیان اسکی و اسنوبورد برای کمک به بازدیدکنندگان در محیط حضور دارند، بنابراین شاید بتوانید نکاتی را برای فصل برفی آینده یاد بگیرید.

در این پیست، دو منطقه مختلف وجود دارد که می‌توانید برای اسکی تابستانی از آنها استفاده کنید. سطح اولی یک لایه با الیاف بلندتر است که احساس نرم‌تری می‌دهد و دومی دارای الیاف کوتاه‌تر اما بافت محکم‌تر است.

حتی با وجود گرمای تابستان، این وب سایت پوشیدن لباس آستین بلند و شلوار را توصیه می‌کند.

اسکی خوش بگذرد!

اطلاعات تکمیلی درباره پیست اسکی تابستانی

هزینه: ٣٧ دلار به ازای هر بزرگسالان

آدرس: مونت ترامبلانت، کبک

با توجه به ارائه تجهیزات، قیمت آن مناسب است و این پیست‌های خشک شما را برای فصل واقعی اسکی آماده می‌کند.

News Editor
Author: News Editor