• چ. اکتبر 23rd, 2024

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها در رابطه با علت جدایی جاستین ترودو از سوفی

پس از وایرال شدن اخبار جدایی جاستین ترودو نخست وزیر کانادا از همسرش در هفته‌ایی که گذشت به طور حتم شایعاتی در رابطه با جدایی این زوج مطرح خواهد شد از جمله خیانت همسر جاستین ترودو و رابطه‌های غیر معمول نخست‌وزیر کانادا.

دایی ناگهانی جاستین ترودو از سوفی گرگواور ترودو، پس از ۱۸ سال زندگی مشترک و داشتن سه فرزند نه تنها مردم کانادا بلکه بسیاری از جهانیان را شوکه کرد.

شاید به همین دلیل است که علی‌رغم تاکید این خانواده برای حفظ حریم خصوصی‌شان باز هم شایعاتی در رابطه با این تصمیم غیر منتظره در فضای مجازی منتشر شده است.

رابطه ترودو با ملانی جولی

رابطه ترودو با ملانی جولی

دوم آگوست درحالی جدایی جاستین ترودو و سوفی منتشر شد که برخی در رابطه با روابط خارج از خانواده ترودو از جمله با ملانی جولی را مطرح کرده بودند و اکنون این شایعات پررنگ‌تر شده است.

خیانت

برخی رسانه‌ها نیز روابط غیر متعارف جاستین ترودو (همجنس گرایی) با امانوئل ماکرون و یا سوفی گرگوار با ادریس البا، هنرپیشه آمریکایی را عامل این جدایی خوانده‌اند. اما هیچ مدرکی تاکنون مبنی بر صحت این ادعاها منتشر نشده است.

جدا کردن واقعیت از شایعات

A

اتهامات مختلفی در رابطه با زندگی خصوصی ترودو مطرح شده که اکثر آن‌ها فاقد شواهد قابل توجه هستند. بنابر این بسیار مهم است که اینگونه اخبار را با شک و تردید بخوانیم زیرا ممکن است زائیده تفکر مخالفان سیاسی ترودو و برای سوء استفاده آنها از این شرایط باشد.

سن جاستین ترودو

ترودو با بیش از ۵۰ سال سن مسن‌ترین نخست وزیر کانادا در بیش از ۲۰ سال گذشته است. برخی گمانه زنی‌ها نشان می‌دهد که سن او نیز در طلاقش نقش داشته است اما باز هم، هیچ مدرکی این را تایید نمی‌کند.

نتیجهگیری

شایعات پیرامون جدایی جاستین ترودو و همسرش سوفی گرگوار، از روابط او با ملانی جولی تا همجنس‌گرایی‌اش و روابط سوفی با هنرپیشه انگلیسی فعلا در حد حدس و گمان است.

آنچه که مسلم است این زوج از هم جدا شده‌اند و اکنون مهم‌ترین موضوع، دستاوردهای سیاسی این تصمیم ترودو، بر آینده سیاسی او و انتخابات آینده کانادا است.

News Editor
Author: News Editor