• چ. اکتبر 23rd, 2024

فیلم باربی نه تنها مورد توجه زیاد کودکان و نوجوانان قرار گرفته است بلکه در میان بزرگسالان هم علاقمندان خود را دارد تا جایی که هتل فیرمونت کوئین الیزابت در مونترال کانادا یکی از سوئیت‌های خود را با تم باربی در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

اگر دوست دارید که در این تابستان زندگی به سبک باربی را تجربه کنید، می‌توانید در سوئیت هتلی در مونترال که شبیه خانه باربی چیده شده است، اقامت داشته باشید.

هتل «فیرمونت کوئین الیزابت» اعلام کرده است که با کمپانی مَتل وارد همکاری شده و از مهمانان در اتاقی به نام باربی دریم که با رنگ صورتی تزئین شده است، پذیرایی خواهد کرد. این اقامتگاه بی‌نظیر از میراث باربی الهام گرفته و بازدیدکنندگان را در دل دنیای صورتی و فانتزی باربی غرق می‌کند.

به گفته این هتل، این سوئیت در حال حاضر در حال تبدیل شدن به یک فضای مجلل برای کسانی است که عاشق رنگ صورتی هستند و دوست دارند در اتاقی شبیه به خانه باربی زندگی کنند.

نگاهی به اتاق رویایی باربی

با نگاهی اجمالی به این سوئیت در هتل فیرمونت کوئین الیزابت، اتاقی را می‌بینید که مستقیماً از خانه رویایی باربی با رنگ‌های روشن، وسایل فانتزی و البته انواع تناژ رنگ‌ صورتی الهام گرفته است.

این سوئیت رویایی دارای دو اتاق خواب با تخت‎‌های سایز کینگ، یک آشپزخانه کوچک و اتاق ناهار خوری، دو حمام و یک اتاق دستشوئی و همچنین امکانات رفاهی مختص هتل فیرمونت است.

پکیج‌های باربی هتل فیرمونت کوئین الیزابت

در کنار سوئیت جدید، بسته‌ها و تجربه‌هایی با تم باربی، از جمله چای رویایی باربی با تم باربی، نوشیدنی‌ها و شامپاین رز همراه با ماکت‌های دست‌ساز، برای رزرو مهمانان وجود دارد.

پکیج جشن و تولد: میهمانان همچنین می‌توانند بسته « Spectacular PJ Soiree» را همراه با کوکتل‌ها، غذاهای خوش مزه و امکانات مربوط به باربی مانند روپوش و دمپایی رزرو کنند و یا بسته «پارتی شگفت‌انگیز باربی» را برای  تولد یا جشن‌های مختلف که شامل بوفه باربی است، انتخاب کنند.

پکیج VIP: این هتل همچنین یک سوئیت رویایی باربی VIP که شامل حمل و نقل با وسیله نقلیه مرتبط با باربی، امکانات رفاهی باربی، خدمات اسپا باربی، چای و کوکتل باربی، و باربی سواگ(ویپ) است را نیز به مهمانان ارائه می‌دهد.

دورهمی عصرانه باربی: این پکیج‌ها شامل اقامت یک شبه در دریم سوئیت برای حداکثر چهار نفر می‌باشد. با این حال، اگر قصد شب ماندن را ندارید، می‌توانید با حضور در رستوران Rosélys هتل برای نوشیدن چای عصرانه باربی، که دارای غذاهای صورتی خوش طعم و خوراکی‌های شیرین است، از تم باربی لذت ببرید.

خرید به سبک باربی: همچنین می‌توانید به شیرینی‌فروشی باربی و دسر بار هتل نیز سر بزنید و یا کالاهای مربوط به باربی مانند سایه‌های صورتی، حوله‌های صورتی و موارد دیگر را در فروشگاه هتل خریداری کنید.

هزینه و آدرس هتل

سوئیت باربی دریم از  ٢۴ آگوست ٢٠٢٣ برای رزرو در دسترس خواهد بود. قیمت‌ها از  ١۴٩٩ دلار به ازای هر شب برای حداکثر چهار مهمان شروع می‌شود، که اگر آن را با سه نفر از دوستان خود تقسیم کنید(٣٧۴ دلار برای هرنفر)، این رقم تا حدی قابل قبول به نظر می‌رسد.

این هتل در قلب مرکز شهر مونترال واقع شده و به مکان‌های دیدنی محبوب شهر نزدیک است. اگر به دنبال یک سفر جاده‌ای هستید، این هتل حدود ٢ ساعت و ٢٠ دقیقه با اتاوا و کمتر از ٣ ساعت با شهر کبک فاصله دارد.

خودتان را برای یک تجربه صورتی آماده کنید!

اطلاعات تکمیلی درباره سوئیت رویایی باربی

می‌توانید در این سوئیت صورتی و فانتزی هتل فیرمونت کوئین الیزابت مانند یک باربی زندگی کنید.

قیمت: شروع از  ١۴٩٩دلار به ازای هر شب برای حداکثر چهار مهمان

آدرس: 900 Boul. René-Lévesque O., Montreal, QC

تصاویری از اتاق رویایی باربی در هتل فیرمونت کوئین الیزابت

هتل فیرمونت کوئین الیزابت

هتل فیرمونت کوئین الیزابت

هتل فیرمونت کوئین الیزابت

هتل فیرمونت کوئین الیزابت

هتل فیرمونت کوئین الیزابت

هتل فیرمونت کوئین الیزابت

هتل فیرمونت کوئین الیزابت

News Editor
Author: News Editor