• چ. اکتبر 23rd, 2024

«لِیک فیلد»، دهکده ای شگفت انگیز در انتاریو که توسط دریاچه های شفاف احاطه شده است

«لِیک فیلد» یک جواهر پنهان کمتر شناخته شده است که دارای یک دهکده تاریخی کوچک، زیبایی طبیعی فوق العاده، دریاچه های درخشان شگفت انگیز می باشد.

لِیک فیلد Lakefield که در قلب کاوارتا لیکز واقع شده، تنها 1.5 ساعت با تورنتو فاصله دارد و برای فرار از شلوغی شهر در اواخر تابستان یا اوایل پاییز عالی است.

در این منطقه با محیط طبیعی خیره کننده و دو مسیر پیاده روی باورنکردنی، می توانید نفسی تازه کنید. مسیر پیاده روی لِیک فیلد به طول 5.5 کیلومتر امتداد دارد و در دهکده دور می زند و شما را از کنار دریاچه کاتچوانوکا Katchewanooka، ساحل لیک فیلد و پارک سنوتاف می‌گذراند.

همچنین می توانید در این دهکده زیبا از شکلات ها و آب نبات های دست ساز نیز لذت ببرید. اینجا بهشت علاقه مندان به شکلات است.

آخرین روزهای تابستان را می توانید در ساحل لِیک فیلد، که دارای خط ساحلی شنی، زمین بازی و آلاچیق است، بگذرانید. می توانید با کانو، کایاک یا پدل بورد به گشت و گذار در دریاچه بپردازید یا اینکه در آن شنا کنید.

لیکفیلد با وجود اینکه دهکده ای کوچک است اما از رستوران ها و کافه های شگفت انگیز بسیاری برخوردار است.

با قدم زدن در خیابان های این دهکده می توانید از دیدن معماری قرن نوزدهم و مکان‌های دیدنی تاریخی لذت ببرید و درباره آنها اطلاعات کسب کنید. همچنین می توانید در مورد نویسندگان مشهور کانادایی مانند سوزانا مودی و کاترین پار تریل که در لِیک فیلد زندگی و کار می‌کردند، اطلاعاتی بدست آورید.

هر پنجشنبه از ماه می تا اکتبر، مردم این منطقه میزبان یک بازار کشاورزان محلی است که در آن می‌توانید همه چیز از شربت افرا گرفته تا دونات چورو را تهیه کنید.

این دهکده جذاب که طبیعت، تاریخ و فعالیت‌های بی‌شماری را در خود دارد، برای یک سفر یک روزه یا فرار از شلوغی شهر مناسب است.

در این منطقه با محیط طبیعی خیره کننده و دو مسیر پیاده روی باورنکردنی، می توانید نفسی تازه کنید. (instagram/thelakefieldtrail)

News Editor
Author: News Editor