• چ. اکتبر 23rd, 2024

والدین کانادایی از مدارس می‌خواهند اگر فرزندشان قصد تغییر هویت جنسی دارد به آنها اطلاع دهند

اگر دانش‌آموزی قصد تغییر هویت جنسی داشته باشد، ایا مدرسه باید به والدین اطلاع دهد؟ این مسئله به بحث داغ والدین در بیشتر استان‌ها تبدیل شده و اکنون یک نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثریت موافق اطلاع دادن به خانواده‌ها هستند.

طبق نظرسنجی که توسط موسسه Angus Reid انجام شده، اگر دانش‌آموزی بخواهد هویت جنسی‌ بدو تولدش را تغییر دهد، ۷۸ درصد گفته‌اند مدرسه باید به والدین اطلاع دهد.

در این مورد که برای تغییر هویت جنسی رضایت والدین باید الزامی باشد، اختلاف بیشتری وجود دارد. از هر ۱۰ نفر چهار نفر می‌گویند تغییر هویت باید با رضایت والدین انجام شود و تقریبا نیم دیگر مخالفند.

وزیر آموزش آنتاریو می‌گوید والدین بایستی کاملاً در این امر دخالت داده شوند تا بفهمند چه اتفاقی برای فرزندشان رخ می‌دهد. او روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری گفت که باید به حقوق والدین احترام گذاشت.

نظرسنجی نشان می‌دهد که بیشترین حامیان رضایت والدین در ساسکاچوان و منیتوبا، و کمترین حامیان در استان‌های حوزه آتلانتیک وجود داشته است در سطح فدرال رای محافظه‌کاران به رضایت والدین بیشتر از حزب لیبرال یا نئو دموکرات بود.

ساسکچوان مانند نیو برانزویک رضایت والدین به این امر را برای سال تحصیلی بعد اجباری کرده و در منیتوبا به موضوع انتخاباتی تبدیل شده است.

News Editor
Author: News Editor