• چ. اکتبر 23rd, 2024

کارگری پس از سقوط از ارتفاع ۴۳ متری پل سفیر Ambassador Bridge نجات یافت

کارگری که بعد از ظهر چهارشنبه از ارتفاع 43 متری پل سفیر (اَمبسادور) سقوط کرده بود، نجات یافت و انتظار می رود زنده بماند. پل سفیر یک پل معلق است که دیترویت در ایالت میشیگان آمریکا را به وینزور انتاریو در کانادا متصل می‌کند.

استر جنتزن، سخنگوی شرکت پل سفیر Ambassador Bridge تایید کرد که یکی از کارگران هنگام کار از روی پل سقوط کرده و برای مراقبت های پزشکی به یک بیمارستان محلی منتقل شده است.

بر اساس گزارش ها، مردی در ساعت 4:20 بعد از ظهر از پل سفیر در ارتفاع حدود 43 متری (140 فوت) به داخل رودخانه دیترویت سقوط کرد. کاپیتان سام بوکانن از شرکت  J.W. Westcott، با قایق این کارگر را از آب بیرون کشید.

او گفت: «مرد کارگر هنوز هوشیار بود و صحبت می کرد و مدام از ما می پرسید که چه اتفاقی برایش افتاده. من از اینکه او در آن سقوط جان سالم به در برد تعجب کردم. اما او جوان بود و بسیار قوی به نظر می رسید. چیزی که باعث خوشحالی من شد این بود که او زنده است و خانواده اش امشب خبر بدی دریافت نمی کنند.»

سخنگوی بخش گارد ساحلی ایالات متحده دیترویت گفت که این فرد «در عرض چند دقیقه» از رودخانه بیرون کشیده شد و در زمانی که گارد ساحلی رسید او از آب خارج شده بود.

در ژانویه 2012، یک کارگر از پل سفیر به رودخانه دیترویت سقوط کرد و جان باخت. او در حال جابجایی داربست هایی بود که زیر پل قرار داشت. مقامات ایمنی میشیگان، شرکت های آمریکایی را در رابطه با این حادثه حدود 108 هزار دلار جریمه کردند.

AMG News
Author: AMG News